Do turystického kroušku, který byl vloni založen na naší škole se přihlásily i mnozý chlapci z naší třídy. Spočátku jsem si to rozmýšlel, ale pak jsem uposlechl Petrovy výzvi, abych se k nim přidal. Nejdříve jsme podnikaly vicházky do blízkého okolý. Když se ukázalo, že chůze nikomu nepůsobí potíže začal náš vedoucí organyzovat vílety s delšími pochody, a někdy i celodenní tůry. Ty jsme si nakonec oblíbili nejvíce. Při svích putováních se řídíme mapou, turistickými značkami a ukazateli. Již několikrát jsme však rozlobeně stáli na rozcestí nad ztrženými nebo rozbitými tabulkami s viznačením směru. Pokud to bylo možné, připevnili jsme je na původní místo aby pomohli dalším turistům. Zásluhou zkušeného vedoucího jsme i přes různé potíže vždy došly k cíly. Jsme rádi, že také rodiče mají porozumění pro naši činnost.